U skladu sa svojim opredeljenjem da pomaže unapređivanje domaćeg internet prostora u saradnji sa srpskom internet zajednicom, Fondacija „Registar nacionalnog internet domena Srbije“ (RNIDS) ove jeseni nastavlja da širom Srbije organizuje seriju jednodnevnih besplatnih predavanja.

Prva u nizu edukacija biće održana u Kruševcu, 20. septembra, od 10.00 do 14.00, u Biznis inkubator centru koji je lokalni partner RNIDS-a i udruženje građana Tag-Web kao saradnik. Edukacija je namenjena mikro, malim i srednjim preduzećima i preduzetnicima iz Kruševca i okoline, koji imaju poslovnu potrebu i ličnu želju da unaprede prisustvo svoje firme na Internetu. Program se sastoji od četiri predavanja kroz koja će četiri predavača da govore o osnovnim internet znanjima bitnim za male biznise u Srbiji.

Izbor domena za pravilan poslovni nastup na Internetu

Predrag Milićević je rukovodilac je Sektora marketinga i komunikacija RNIDS-a. Već četvrt veka je u marketingu i komunikaciji sa tržištem, sa medijima i sa ljudima, baveći se svime što je neophodno da bi se komunikacija osmislila i sprovela na pravi način.

U 21. veku je nezamislivo uspešno poslovanje bez prisustva na Internetu. Međutim, nije svejedno kako je neko prisutan na njemu. Na Netu se otvaraju neslućene mogućnosti, ali i mnogi izazovi. Svaki korak, dobar ili pogrešan, vidljiv je globalno, zato svaki treba pažljivo odmeriti. Predavanje Predraga Milićevića će dati odgovore na pitanja:

  • Šta je osnova identiteta na Internetu?
  • Zašto kažete “moje” kad mislite na tuđe? Gde leži opasnost?
  • Šta se dešava sa biznisom kad njegov domen više nije njegov?
  • Kakav je pogled na Internet iz ugla Gugla?
  • Na šta obratiti pažnju prilikom izbora naziva domena?

Nastup na društvenim mrežama

Miloje Sekulić je član Upravnog odbora RNIDS-a i suvlasnik kreativne digitalne agencije „Homepage“. Međunarodno je sertifikovani poslovni i internet konsultant i jedan je od osnivača Srpske asocijacije menadžera. Dobitnik je Nagrade ze izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija „Srđan Đurić“, što je priznanje za životno delu u oblasti PR-a u Srbiji.

Tokom njegovog predavanja posetioci će saznati koja je Milojeva prva društvena mreža, šta uradi programer kada dobije psa, koja je druga najpopularnija društvena mreža u Srbiji, šta su u stvari društvene mreže i kakva je veza između njih i Airport City-a.

Uvod u oglašavanje na Netu

Jelena Ožegović je saradnica za marketing i komunikacije u RNIDS-u, gde svakodnevno radi na komunikaciji sa preko 40 ovlašćenih registara nacionalnih internet domena i brine se o svim digitalnim kanalima RNIDS-a. Aktivno je uključena u rad Internet korporacije za dodeljene nazive i brojeve (ICANN).

U moru informacija kojima su korisnici Interneta kao potencijalni kupci nekog proizvoda ili usluge svakodnevno izloženi, veoma je teško privući ih i zadržati im pažnju. Naročito je teško ako se ima u vidu da postoji put odlučivanja koji kupci prolaze, od momenta kada shvate da im određeni proizvod ili usluga treba, pa do same onlajn ili oflajn kupovine. U svakoj od ovih faza odlučivanja kupca, sa njim je moguće komunicirati na različite načine, zavisno od toga šta želi da se postigne. Kako komunicirati, gde se i kako oglašavati na Internetu da bi se postigao željeni cilj? O svemu tome biće reči u prezentaciji „Uvod u oglašavanje na Netu“.

Kako biti prvi na Guglu u Kruševcu?

Nenad Pantelić je posvećen usavršavanju u oblasti optimizacije za pretraživače, izgradnje linkova, plaćenog oglašavanja, marketinga na društvenim mrežama, upravljanja digitalnom reputacijom i unapređivanja stope transakcija na veb sajtovima. U engleskoj kompaniji „Sentinel Software“ radi na poziciji izvršnog direktora za marketing i rast.

Čak 4 od 5 potrošača redovno koristi pretraživače za pronalaženje lokalnih informacija, pa će Nenad Pantelić u svom predavanju pokazati kako biti prvi na Guglu u Kruševcu i na koji način se izboriti protiv nacionalnih i stranih kompanija. Podeliće savete i trikove za koje vam ne treba budžet i koje možete primeniti samo uz korišćenje besplatnih alata i time brzo obezbediti sebi primat u lokalu.

Prijavljivanje posetilaca edukacije

Svi zainteresovani za prisutvo na predavanjima treba da se prijave do 19. septembra, tj da popune formu ispod. Edukacija je besplatna, ali je prijavljivanje obavezno zbog ograničenog broja mesta.

Share This